Ενιαίο Ταμείο στα ΜΜΕ

blog εκπρόσωπου της ΕΣΠΗΤ στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ

Παράταση στην απευθείας τιμολόγηση διαφημιζόμενων από ΜΜΕ


9814647Με τροπολογία του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκου Παππά σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Δικαιοσύνης, παρατείνεται εκ νέου για έξι μήνες, δηλαδή μέχρι την 1η Απριλίου 2017, η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Η παράταση κρίθηκε αναγκαία για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων λόγω ασφυκτικών προθεσμιών και καθώς είναι ακόμα σε εξέλιξη η διαβούλευση του σχεδίου νόμου «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου».

Για το τρέχον διάστημα θα συνεχίσει να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζόμενων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ.

 

Written by gr.mme.observer

24 Νοεμβρίου 2016 στις 8:17 μμ

Αναρτήθηκε στις νομικά θέματα

Tagged with

Αρέσει σε %d bloggers: